Libor Činka e-shop

Úhrada přes program Benefity

 

Jsme partnerem společností zaměstnaneckých výhod BENEFITY a.s., Benefit Plus, Edenred CZ s.r.o. a Sodexo Pass a.s.

 

Upozorňujeme, že označením v objednávce jako možnosti způsobu platby "Platba Benefity", můžete pouze provést zápočet benefitních bodů těchto společností se současným odečtem potřebných bodů v online aplikacích těchto společností nebo online vygenerováním  kódů těchto společností, tj. e-Ticket či e-Pass. Podrobný návod na uplatnění uvádíme níže. Máte-li pouze papírové poukázky, volte jako způsob platby hotovost a dostavte se do naší provozovny.
 


Pokud vlastníte benefitní platební kartu vydanou některou z těchto společností a chcete-li jí k platbě využít, nevolte v objednávce jako způsob platby "Platba Benefity", ale postupujte jako při platbě standardní debetní platební kartou, tedy ONLINE platba ihned přes platební bránu. 
 
Benefity NELZE platit pojištění storna. Pro benefitní platbu zadávejte, prosím, pouze samotnou částku za kurz či zboží.
Poté je nutné pojištění doplatit standardním způsobem.

 

 

POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ BENEFITNÍCH BODŮ K ÚHRADĚ OBJEDNÁVKY ZBOŽÍ ČI KURZ

  1. V objednávkovém formuláři zaškrtněte ve 3.kroku možnost způsobu platby "Platba Benefity", zvolte dále způsob dopravy a zadejte "Pokračovat"

  2. Zde v posledním kroku objednávky uvidíte rekapitulaci položek a částku k platbě.

  3. Nyní je nutné ponechat objednávku rozpracovanou a přihlásit se do Vaší online aplikace zaměstnaneckých benefitů (nejlépe v novém okně Vašeho internetového prohlížeče) a odečíst ve prospěch naší společnosti buď celou předepsanou částku nebo její část (podle možností Vašich benefitních bodů).

  4. Jakmile máte benefitní úhradu potvrzenou, vraťte se do rozpracované objednávky a označte červené tlačítko "Uplatnit Benefity" a vyplňte požadované údaje z benefitní transakce, tj. a/ údaj o benefitní společnosti, b/ číslo transakce (obdržíte v potvrzení od benefitní společnosti) či číslo e-Ticketu nebo e-Passu a c/ uplatněnou částku benefitních bodů a označte znovu tlačítko "Uplatnit Benefity". Dojde k přepočtu částky k zaplacení. 
    POZOR ! 
    Nevyplňujte zde, prosím, číslo papírové poukázky. Papírovými poukázkami lze platit pouze osobně, nelze tedy využít jako způsob platby "Platba Benefity". V objednávce volte pro tento případ způsob hotově - papírové poukázky pouze nahrazují skutečné peníze. 

  5. Vše zkontrolujte, zaškrtněte souhlas s obchodními podmínkami a objednávku odešlete.

  6. Pokud benefitní body pokryjí celou částku za Vaši objednávku, účetní automatický systém vystaví fakturu, která bude nulová. Po ověření, že k benefitní platbě skutečně došlo, bude objednávka vyřízena. Pokud zadáte částečnou platbu přes benefity, obdržíte na email fakturu na zaplacení doplatku a po jeho úhradě a ověření benefitní platby bude objednávka vyřízena.


Na naší pobočce přijímáme tyto typy papírových poukázek:

Papírové poukázky NELZE využít při platbě na dálku. Je nutné se fyzicky dostavit na provozovnu a poukázkami uhradit objednávku. Výše uvedený postup není možné v tomto případě aplikovat.

 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace