Libor Činka e-shop

Úhrada přes program Benefity

 

Jsme partnerem společností zaměstnaneckých výhod BENEFITY a.s., Benefit Plus, Edenred CZ s.r.o. a Sodexo Pass a.s.

 

Upozorňujeme, že označením v objednávce jako možnosti způsobu platby "Platba Benefity", můžete pouze provést zápočet benefitních bodů těchto společností se současným odečtem potřebných bodů v online aplikacích těchto společností nebo online vygenerováním  kódů těchto společností, tj. e-Ticket či e-Pass. Podrobný návod na uplatnění uvádíme níže. Máte-li pouze papírové poukázky, volte jako způsob platby hotovost a dostavte se do naší provozovny.
 


Pokud vlastníte benefitní platební kartu vydanou některou z těchto společností a chcete-li jí k platbě využít, nevolte v objednávce jako způsob platby "Platba Benefity", ale postupujte jako při platbě standardní debetní platební kartou, tedy ONLINE platba ihned přes platební bránu. Můžete též zvolit způsob platby hotově a dostavit se zaplatit benefitní kartou přes platební terminál do naší provozovny.
                                                                                                                                             V současné době přijímáme karty Benefit Plus Card a Sodexo Flexi Card.



POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ BENEFITNÍCH BODŮ K ÚHRADĚ OBJEDNÁVKY ZBOŽÍ ČI KURZ

  1. V objednávkovém formuláři zaškrtněte ve 3.kroku možnost způsobu platby "Platba Benefity", zvolte dále způsob dopravy a zadejte "Pokračovat"

  2. Zde v posledním kroku objednávky uvidíte rekapitulaci položek a částku k platbě.

  3. Nyní je nutné ponechat objednávku rozpracovanou a přihlásit se do Vaší online aplikace zaměstnaneckých benefitů (nejlépe v novém okně Vašeho internetového prohlížeče) a odečíst ve prospěch naší společnosti buď celou předepsanou částku nebo její část (podle možností Vašich benefitních bodů).

  4. Jakmile máte benefitní úhradu potvrzenou, vraťte se do rozpracované objednávky a označte červené tlačítko "Uplatnit Benefity" a vyplňte požadované údaje z benefitní transakce, tj. a/ údaj o benefitní společnosti, b/ číslo transakce (obdržíte v potvrzení od benefitní společnosti) či číslo e-Ticketu nebo e-Passu a c/ uplatněnou částku benefitních bodů a označte znovu tlačítko "Uplatnit Benefity". Dojde k přepočtu částky k zaplacení. 
    POZOR ! 
    Nevyplňujte zde, prosím, číslo papírové poukázky. Papírovými poukázkami lze platit pouze osobně, nelze tedy využít jako způsob platby "Platba Benefity". V objednávce volte pro tento případ způsob hotově - papírové poukázky pouze nahrazují skutečné peníze. 

  5. Vše zkontrolujte, zaškrtněte souhlas s obchodními podmínkami a objednávku odešlete.

  6. Pokud benefitní body pokryjí celou částku za Vaši objednávku, účetní automatický systém vystaví fakturu, která bude nulová. Po ověření, že k benefitní platbě skutečně došlo, bude objednávka vyřízena. Pokud zadáte částečnou platbu přes benefity, obdržíte na email fakturu na zaplacení doplatku a po jeho úhradě a ověření benefitní platby bude objednávka vyřízena.


Na naší pobočce přijímáme tyto typy papírových poukázek:

Papírové poukázky NELZE využít při platbě na dálku. Je nutné se fyzicky dostavit na provozovnu a poukázkami uhradit objednávku. Výše uvedený postup není možné v tomto případě aplikovat.

 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace